Opis delovnih nalog in ključne odgovornosti:
- komuniciranje s prodajnimi partnerji v sodelovanju z nadrejenim;
- zagotavljanje informacij o prihodnjih gibanjih prodaje;
- priprava ponudb prodajnim partnerjem v sodelovanju z nadrejenim;
- sprejem in zagotavljanje pravočasne in pravilne odpreme prodajnih naročil;
- sodelovanje pri pripravi marketinških materialov;
- organizacija in sodelovanje na sejmih in drugih promocijskih dogodkih;
- posredovanje v komunikaciji med prodajnimi partnerji in tehničnimi službami podjetja;
- ostala dela po zadolžitvi nadrejenih.
Pričakujemo:
- VI/2. stopnjo izobrazbe ekonomske, logistične ali druge ustrezne smeri
- aktivno znanje nemškega in angleškega jezika
- dobro računalniško pismenost
- zaželeno poznavanje programa SAP (ni pogoj)
- osebno urejenost, sposobnost samomotiviranja in timskega dela
- napredne pogajalske veščine
- vozniški izpit B kategorije
- komunikativnost, samoiniciativnost, zanesljivost in odgovornost
Nudimo:
- stabilno zaposlitev z željo po dolgoročnem sodelovanju
- fleksibilen delovni čas
- delo v prijetnem in prijaznem okolju
- možnost osebne in strokovne rasti
V kolikor vas zanima kariera pri Agormehaniki d.d. vas vabimo, da pošljete prijavo do 29. 1. 2021 preko e - pošte na katja.milovanovic@agromehanika.si s pripisom Komercialist za vodenje programov traktorjev in kmetijskih strojev (m/ž) ali izpolnite spodnji obrazec.
Za dodatne informacije nas lahko pokličete na 04/2371-316.
Želiš postati del ekipe Agromehanike?
Izpolni spodnji obrazec in priloži svoj življenjepis.